siemanko, Co u was? Dawno nie pisałam, przepraszam. Ale jako, że teraz jestem chora, tak znowu chora antybiotyk i te sprawy to mam mnóstwo wolnego czasu. Może wiecie, lub nie ale zaczynają mi się ferie od piątku, ja mam dłuższe bo już dziś nie byłam w szkole.W ostatnim czasie nic takiego w moim życiu się nie działo. Ostatnia ciekawa rzecz była w środę, trochę dziwna. Uczyłam panią od chemii robić kartki metodą iris folding xd Prowadziła lekcje przez 15 minut i nagle mówi a teraz Ewelina będzie prowadzić dla mnie kurs. Więc prowadziłam, pól godziny normalnie. Ja już nie miałam ochoty na rozmowę z nią i cały czas zerkałam na zegarek, i zadzwonił moje zbawienie normalnie. Bo może wiecie ale siedzę na pierwszej ławce, tak trochę za karę, ale powiem wam nie jest źle ;) Teraz siedzę sobie z bratem, za około 30 minut przyjedzie po niego kolega, zostanę sama. Rozebraliście już choinki? Ja jeszcze nie, muszę to w końcu zrobić bo już trochę po świętach. Ale daję radę. Jutro w naszej gimbazie jest bal gimnazjalny, ale Rećko nie idzie powód? Choroba :/ Ale nic nie zdziałam. Dziś cały dzień przymulam xd ALe nic nie zrobisz, z tej nudy czytałam książkę, oglądałam pierwszą miłość, mnóstwo filmików na Yt przejrzałam. Wiecie co? Kwiatkowski ogłosił miejsca koncertów, i tam jest taki Białystok YEAHH! i jadę muszę, bo taka okazja zdarza się raz na jakiś czas, że on jest w Białym. Ale taka dziewczyna pisała do klubu w którym był ostatni koncert Dawida czy to w ich klubie będzie koncert Dawida i odpisali, że tak a więc może w dwóch, kto wie ;) A wracając do tego koncertu odbędzie się on 13 marca,wypada piątek, Klub jest genialny, bo ma dobrą scenę. Pojadę wtedy do siostry, która studiuję posiedzę u niej i pójdę na koncert 10 minut drogi od niej <3 Tak fajnie bo już z dziewczynami planujemy akcje, co nałożymy itp. BĘDZIE ROZPINDOR. Wszystkie teraz robimy rozkminę co dać dla tego Kwiatka żeby zapamiętał ten Białystok. Różne lecą propozycję, ja wymyśliłam że kupię mu takie zupy w proszku. Nie CHIŃSKIE!
Ostatnio się nudziłam wieczorkiem i jakaś dziewczyna z moich obserwowanych na asku polubiła odpowiedź takiego Oktasia. Fejm taki xd i on był z takim Fisza na Tinach. Postanowiłam, że wejdę i tak fajnie było,kolejnego dnia też robili, również byłam. W sobotę Oktaś wymyślił, że będzie dzwonił do fanów i ja podałam numer. Podałam ten numer i wiele innych osób również to zrobiło, ogarnęłam że źle podałam ostatnią liczbę i Oktaś to zobaczył i się śmiać zaczął bo okazało się, że dzwonił akurat do mnie. Później tak żałowałam i sporo osób pisało żeby jeszcze raz zadzwonił do Eweliny. Tak się stało Oktaś powiedział abym podała numer, tym razem sprawdziłam 5 razy czy dobrze. I zadzwonił rozmawialiśmy 50 sekund. On ma strasznie drogo bo z zagranicy 6 złoty za minutę. Taka rozmowa i jak nagle wyjechałam z pytaniem Lubisz marmoladę? Oktaś się śmieję, Kuba też haha ;D Fajnie było.
Czuję, że coś się zmienia w moim życiu, ale sama tego chcę. Jeśli chcecie to dacię radę!
Np. robię się już taka mniej gimbusiarska, bardziej taka opanowana,spokojna.
Ostatnio również byłam na konkursie o uzależnieniu od alkoholu. Miałam jeden punkt mniej Marty i byłam z trzema osobami w dogrywce. Najpierw raz to jedna dziewczyna została, ja byłam jeszcze w dwóch dogrywkach z takim chłopakiem. Niestety się nie udało i zajęłam czwarte miejsce. Ale to i tak dobrze 4 na 50 osób ;) Lecz czwarte miejsce to takie trochę chujowe brzydko powiem (gimby czytajo) bo wiesz, że byłeś blisko ale się nie udało. Ale może w innej sprawie się uda, nawet nie może tylko na pewno.
JEŚLI TEGO CHCESZ TO SIĘ UDA!
Na dziś koniec ;D elo ziomki ^^








Brak komentarzy:
Prześlij komentarz