środa, 28 stycznia 2015

Siemanko, dziś opiszę swoje trzy Internetowe przyjaźnie pomimo kilometrów. Łączy nas jedna osoba czyli Dawid to dzięki niemu się poznałyśmy.
Więc jako pierwszą poznałam Ole jest ona z Puław dzieli nas około 300 km i jest w moim wieku ,kiedyś się spotkamy. Z Olą poznałam się dzięki konkursowi, który organizowała firma Garnier. Ten konkurs nadzorował Dawid. Obie brałyśmy udział  i tak jakoś wyszło, że napisałam do Oli <3 Codziennie ze sobą piszemy, namówiłam ją do tego aby również założyła bloga ;)
http://zwariowanaolaa.blogspot.com/?view=classic

Drugą osobą którą poznałam jest Julia mieszka ode mnie 440 km i jest o dwa lata młodsza. Poznałam ją przez to, że założyłam bloga ponieważ na początku chciałam się trochę wypromować postanowiłam porozsyłać link do bloga. Wymyśliłam, że zrobię to na asku. Więc weszłam na aska Dawida Kwiatkowskiego i wysyłałam do osób, które lubią jego odpowiedzi. Wysyłałam i odpowiadały mi różne osoby ale jedna mnie szczególnie zaciekawiła. Nie wiem dlaczego akurat ona ale widocznie tak miało być. Była to własnie Julia na początku zadawałam jej pytania na ask'u ona odpowiadała i tak jakoś wyszło od słowa do słowa, że się polubiłyśmy. Po kilku dniach pisania na ask'u postanowiłyśmy  aby zacząć pisać na Facebooku. Zrobiłyśmy to po dłuższych rozmowach nastąpił ten pierwszy dzień (ujrzenia siebie na żywo) czyli na skype. Najpierw się połączyłyśmy ja nie miałam włączonej kamerki, Julka też. Zrobiłyśmy to na 3,2,1 i wtedy pierwsza nasza rozmowa trwała około 3 godzin. Później kolejne rozmowy i teraz nadal rozmawiamy i codziennie ze sobą piszemy.

Kolejna a zarazem ostatnią osobą jest Anita. Poznałyśmy się też dzięki Dawidowi, bardziej dzięki Weediemu. Bo pewnego dnia wstawiłam filmik z koncertu Dawida 21 lutego w Białymstoku na grupę Weedynators i tam zaczęła go komentować pewna dziewczyna. Zaprosiła mnie do znajomych i napisałam jak zwykle "znamy się" bo nie kojarzyłam jej ona mi napisał, że dodałam post na grupie z filmikiem z koncertu z Białegostoku. Spoko,spoko nie pisałam z nią więcej. Ostatnio jak Dawid ogłosił daty koncertów zaczęłyśmy znowu pisać, że się spotkamy. Planujemy akcje,prezent, czy się spotkamy itp. Ostatnio zaczęłyśmy pisać o 22.20 a skończyłyśmy o 4.30  tyle tematów, tyle spraw i teraz piszemy ;D Anita jest ode mnie starsza ale to nic nie zmienia. Mieszkamy od siebie bardzo blisko bo 50 kilometrów. Spotkamy się pod klubem 13 marca <3

Na dziś tylę pa ;)
#44 DNI #13 MARCA #BIAŁYSTOK #GWINT #KWIATKOWSKI











piątek, 23 stycznia 2015

siemanko, Co u was? Dawno nie pisałam, przepraszam. Ale jako, że teraz jestem chora, tak znowu chora antybiotyk i te sprawy to mam mnóstwo wolnego czasu. Może wiecie, lub nie ale zaczynają mi się ferie od piątku, ja mam dłuższe bo już dziś nie byłam w szkole.W ostatnim czasie nic takiego w moim życiu się nie działo. Ostatnia ciekawa rzecz była w środę, trochę dziwna. Uczyłam panią od chemii robić kartki metodą iris folding xd  Prowadziła lekcje przez 15 minut i nagle mówi a teraz Ewelina będzie prowadzić dla mnie kurs. Więc prowadziłam, pól godziny normalnie. Ja już nie miałam ochoty na rozmowę z nią i cały czas zerkałam na zegarek, i zadzwonił moje zbawienie normalnie.  Bo może wiecie ale siedzę na pierwszej ławce, tak trochę za karę, ale powiem wam nie jest źle ;) Teraz siedzę sobie z bratem, za około 30 minut przyjedzie po niego kolega, zostanę sama. Rozebraliście już choinki? Ja jeszcze nie, muszę to w końcu zrobić bo już trochę po świętach. Ale daję radę. Jutro w naszej gimbazie jest bal  gimnazjalny, ale Rećko nie idzie powód? Choroba :/ Ale nic nie zdziałam. Dziś cały dzień przymulam xd  ALe nic nie zrobisz, z tej nudy czytałam książkę, oglądałam pierwszą miłość, mnóstwo filmików na Yt przejrzałam. Wiecie co? Kwiatkowski ogłosił miejsca koncertów, i tam jest taki Białystok YEAHH! i jadę muszę, bo taka okazja zdarza się raz na jakiś czas, że on jest w Białym. Ale taka dziewczyna pisała do klubu w którym był ostatni koncert Dawida czy to w ich klubie będzie koncert Dawida i odpisali, że tak a więc może w dwóch, kto wie ;) A wracając do tego koncertu odbędzie się on 13 marca,wypada piątek, Klub jest genialny, bo ma dobrą scenę. Pojadę wtedy do siostry, która studiuję posiedzę u niej i pójdę na koncert 10 minut drogi od niej <3 Tak fajnie bo już z dziewczynami planujemy akcje, co nałożymy itp. BĘDZIE ROZPINDOR. Wszystkie teraz robimy rozkminę co dać dla tego Kwiatka żeby zapamiętał ten Białystok. Różne lecą propozycję, ja wymyśliłam że kupię mu takie zupy w proszku. Nie CHIŃSKIE! 

Ostatnio się nudziłam wieczorkiem i jakaś dziewczyna z moich obserwowanych na asku polubiła odpowiedź takiego Oktasia. Fejm taki xd i on był z takim Fisza na Tinach. Postanowiłam, że wejdę i tak fajnie było,kolejnego dnia też robili, również byłam. W sobotę Oktaś wymyślił, że będzie dzwonił do fanów i ja podałam numer. Podałam ten numer i wiele innych osób również to zrobiło, ogarnęłam że źle podałam ostatnią liczbę i Oktaś to zobaczył i się śmiać zaczął bo okazało się, że dzwonił akurat do mnie. Później tak żałowałam i sporo osób pisało żeby jeszcze raz zadzwonił do Eweliny. Tak się stało Oktaś powiedział abym podała numer, tym razem sprawdziłam 5 razy czy dobrze. I zadzwonił rozmawialiśmy 50 sekund. On ma strasznie drogo bo z zagranicy 6 złoty za minutę. Taka rozmowa i jak nagle wyjechałam z pytaniem Lubisz marmoladę? Oktaś się śmieję, Kuba też haha ;D Fajnie było.

Czuję, że coś się zmienia w moim życiu, ale sama tego chcę. Jeśli chcecie to dacię radę!
Np. robię się już taka mniej gimbusiarska, bardziej taka opanowana,spokojna.

Ostatnio również byłam na konkursie o uzależnieniu od alkoholu. Miałam jeden punkt mniej Marty i byłam z trzema osobami w dogrywce. Najpierw raz to jedna dziewczyna została, ja byłam  jeszcze w dwóch dogrywkach z takim chłopakiem. Niestety się nie udało i zajęłam czwarte miejsce. Ale to i tak dobrze 4 na 50 osób ;) Lecz czwarte miejsce to takie trochę chujowe brzydko powiem (gimby czytajo) bo wiesz, że byłeś blisko ale się nie udało. Ale może  w innej sprawie się uda, nawet nie może tylko na pewno. 


JEŚLI TEGO CHCESZ TO SIĘ UDA!

Na dziś koniec ;D elo ziomki ^^














środa, 7 stycznia 2015

Siemanko ;) Jak tam? Dziś napiszę co działo się u mnie w ostatnim czasie i swoją recenzję na temat płyty Dawida Kwiatkowskiego Pop&Roll. Ostatnio nie mogę spać, nie daje rady po prostu. Te wolne to taka masakra taka nuda, po prostu chciałam do szkoły. Ale wróćmy do tego, że nie mogę spać nie wiem dlaczego ale po Nowym Roku przestawiłam się na tryb nocny i w nocy coś robię a w dzień śpię. Gdy było wolne najczęściej oglądałam seriale z bratem lub czytałam książkę, Nawet wczoraj położyłam się o 23 bo jutro szkoła. Ale nie dałam rady spać więc do 2 chodziłam po domu, krzątałam się, rozmawiałam z Kamilem nie dałam rady. Jak już trochę mnie zaczęło mulić to położyłam się ale i tak nie dałam rady bo było mi gorąco. Ale jakoś dałam radę i zasnęłam. Dziś w szkole było BANG! Ale ogólnie było bardzo fajnie, tyle mordek spotkać po takim czasie. Niby nic, ale jak jest wolne to nie masz kontaktu nawet z takimi osobami z IV,V klasy ale ich też zawsze fajnie zobaczyć. Od dziś siedzę na chemii na pierwszej ławce, bo pani stwierdziła, że 1 I klasie idealnie było i, że zdolna itp. a już w tym roku odpuściłam sobie no i są tego skutki ale na następny semestr się poprawiam ;) Obiecuję ;* Fajny dziś dzień zresztą jak każdy. Wiecie co? Szalejcie, spełniajcie marzenia,walczcie o swoje i życie. Żyjcie jak najlepiej się da i wykorzystujcie to, że jesteście w stu procentach. 
"Spróbuj, żałuj ale nigdy nie mów że nie warto" 
Zawsze jak pisze to robię w tym samym czasie tysiąc innych spraw. Ostatnio jak Kwiatkowski był na Ukrainie wchodził na Omegle o drugiej u nas a u niego o pierwszej. Też wchodziłam i pierwszego dnia jak wszedł spotkałam go, słyszałam ale zbyt szybko zmieniłam. Ale słyszałam chociaż tylę, chciałam mu coś pokazać. Byłam zbyt szybka. Za to poznałam Marcina z którym rozmawiałam później 1,5 godziny. Drugiego dnia około drugiej Dawid też był a ja oglądałam z bratem Rolnik szuka żony i nie widziałam, weszłam po 4 i tam spotkałam Oliwie nikogo nie było więc sie zmieniałyśmy zobaczyć czy ktoś jest i tak około 5 razy. Dobra ale teraz taka moja recenzja.
DAWID KWIATKOWSKI POP&ROLL
Wydaję mi się, że ta trzecio-druga płyta jest najlepsza, jest najbardziej dopracowana. Każda piosenka jest przemyślana, okładka jest dopracowana, muzyka do nich też jest bardzo dobra KWIATBAND <3 co można o niej więcej napisać? Podziękowania na śpiewniku mega, ogólnie to że jest ten śpiewnik, piosenki są Dawida no i o niej tyle. Mi najbardziej z tych dwunastu do gusty przypadła "Nasz miasto" jest taka rytmiczna i łatwo ją zapamiętać poprzez muzykę i tekst. Booo to jest nasze miasto. Nie spać, zwiedzać i zapominać- wersja z płyty. Nie spać, zwiedzać i ZAPIERDALAĆ- wersja koncertowa. Akurat tego słucham ;D
Na dziś tyle ;)
Pa ;D 


Teraz trzeba dopisać nowe zagadnienia




On mi tak gotuje


Roki <3


Też kiedyś taki dostanę





Pierniczki hahah

czwartek, 1 stycznia 2015

Siemanko ;) Jak tam czujecie się w nowym roku? Ja bardzo dobrze ;) Jak spędziliście szampańską noc? Ja byłam na ognisku połączonym z imprezą w garażu. Do Agaty pojechałam około 18 tam czekałyśmy na Polińską, ona jak zawsze wprowadza w błąd myślała, że o 19 a inni byli już o 18 xd Ale poszłyśmy do Krzyśka na piechotę to niedaleko około kilometra. Każdy miał na to kupić coś do jedzenia. Ja kupiłam 2 paczki chipsów, 2 coca cole i 2 paczki pestek xd Agata z Moniką też coś miały i  szłyśmy do niego jakimiś lasem. Dziwnie się szlo bo tak zimno i my we trzy i Poliniak stwierdził, że jesteśmy trzema królami. Jak zaszłyśmy  to takie zdziwienie miało być chyba tylko 7 chłopaków z tego co pisała Monika a ta było ich jakoś 13. Hej, hej, co tam? jak tam? Gadka szmatka xd Chłopacy coś wypili i wymyślili aby iść do miejscowego artysty pana Eugeniusza.
https://www.youtube.com/watch?v=-YnjVB1jBGQ
Proszę to jego piosenka. Oni poszli a nam się nie chciało więc poszłyśmy na spacer i było nam zimno więc wbiłyśmy do domu. Tam się nagrzałyśmy, wypiłyśmy. Chłopacy przyszli na przystanek i czekali xd Później Poliniak pojechał przed 22 bo musiała jechać bo później nie miałby kto po nią przyjechać. Wyszłyśmy później pochodzić i spotkałyśmy kolejnych trzech króli tym razem trochę młodszych. Była to Kasia,Klaudia i Natalia xd Moja reakcja jak je zobaczyłam bezcenna xd Wystraszyłam się haha Później chodziłyśmy i tam szli chłopacy ale oni już do domu. Było tak ślisko, że masakra xd Później z tymi lasiami siedziałyśmy na przystanku. I fajerwerki puszczałyśmy i biegłyśmy po Picolo bo Żaba bała się, że ktoś wypije xd No i tak siedziałyśmy do 2 na mieście haha Później umówiłyśmy się na spotkanie o czwartej na przystanku, nie wiem czy one były ale my nie xd Pojeździłyśmy trochę po Polsce Kraków.Gdynia, Łódź i te sprawy ;D Najlepiej było z Zenonem Martyniukiem xd Następnie coś tam robiłyśmy nie pamiętam co xd Trochę spałyśmy, jakoś 3 godziny xd Około 11 przyjechała po mnie moja mama. Porozmawiała z Agaty mamą ja podziękowałam rodzicom Agaty i złożyłam życzenia i pojechałyśmy do domu ;D Byłam nawet w kościele. A teraz od 2 godzin siedzę i oglądam jakieś filmiki na Yt xd  A no i dziś jest 1 stycznia czyli urodziny niejakiego Kwiatkowskiego a więc Dawid zdrowia, szczęścia, więcej koncertów w Białymstoku, sto lat Ci nie życzę bo mój dziadek mówi, że nikt tyle nie dożyje więc życzę Ci jakoś 85 ;* samych diamentowych, większej rzeszy fanów, abyś był na zawsze ;)  Szczęśliwego Nowego Roku! Na dziś koniec ;D Pa ;*

https://www.youtube.com/watch?v=8KsSIpLmgSA biegnijmy ;D
















Elo ;*