środa, 17 grudnia 2014

Siema. Wiecie co z chemii nie poprawiłam, ale rozmawiałam z panią. Powiedziała, że w następnym półroczu siedzę sama i że jeśli się pouczę to będę dobra z przedmiotów ścisłych, bo w 1 gimnazjum byłam dobra a później mi się odechciało nauki. Od drugie semestru będę siedzieć sama  ;)  Wiecie co? Od dziś żyję już świętami. Czemu? Bo najgorszy dzień w tygodniu za mną. Czyli środa 4 lekcja-matematyka, 5-chemia i 6-matematyka xd  Wczoraj  znowu robiłam choinkę z szyszek tym razem ma ponad metr wysokości i średnica stożka na samym dole wynosi około 30 cm. Ale efekt jest cudowny ;D Dziś polecam wam książkę Ostatni Testament Jamesa Frey. Jest ona o tym, że Mesjasz żyję i mieszka w Nowym Jorku, zapładnia kobiety, zabija ludzi, pije i pali. Ta książka zmienia pogląd na świat. Dziś gotowałam xd Ugotowałam pełnoziarnisty makaron, polałam to pesto z bazylii u migdałów i usmażyłam filet z kurczaka ;D Kuchareczka xd Mami kupiła mi dziś taki lukier w tubkach na pierniki ;D Jutro chyba będziemy robić, czuję święta. Mam już w domu w każdym pokoju pomarańcze z goździkami xd Tak ładnie to pachnie. Jutro będe robić bąbki nwm jak nazywa się ta metoda, ale jak ogarnę o co chodzi to was nauczę. W piątek mamy w szkole Jasełka xd Postaram się wtedy napisać swoje uczucia wewnętrzne po przedstawieniu ;D Pozdrawiam szóstoklasistów, którzy pisali dziś próbny. Ale beka włączyłam sobie piosenkę https://www.youtube.com/watch?v=fms9DqgSxCI a tam reklama jak siedzą dwie laski a obok dwa chińczyki i oni się zaczynają kłócić i jedne wylał na drugiego picie a tamten za to wywalił na niego jedzenie ;) Jak ja kocham te święta! A wiecie Kwiatkowksi to jest jednak mega gość 24 grudnia będzie śpiewał dla chorych dzieci w szpitalu żeby umilić im ten dzień. Właśnie toczę ciekawą konwersację na grupie Weedynators na temat sprawdzianu szóstoklasisty który pisalam dwa lata temu. Chyba niebawem będzie trzeba zaczynać świąteczne porządki bo to nie są żarty.  Idę oglądać z bratem Pierwszą Miłośc bo nie wiadomo jaki żartt spłata nam reżyser w tym odcinku i nikt nie wie kto dziś zginie lub się narodzi xd 
Auf Wiedersehen 


Sprzątam tak jak on! ;D





Tak się ubiera podwórko na święta. 2013! ;)


Julia <3 hahaha



Idą święta! ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz